tisdag 24 november 2009

Webbshop


Så vågade jag då äntligen publicera min nya webbshop!
Har suttit många sena timmar och filat på den men nu är det dags.
Det är mycket i mitt nya smyckesliv som hänt/händer under november. Jag tillverkade mitt första smycke november 2006, startade företaget november 2007, började ta emot kunder i min ateljé november 2008 och så nu lansering av webbshopen, också det i november.
November är ju vanligtvis en ganska tråkig månad men för mig verkar det hända saker då!
Hoppas på synpunkter på shopen, stavfel, andra fel mm, ös på bara, tar även gärna emot positiva kommentarer förståss!
Shoppa på!

1 kommentar:

  1. Jag tycker webshopen verkar vara jättefin, har dock bara hunnit ta en snabbtitt, får kolla mer lite senare när det är lugn och ro här hemma!
    Marie-Louise

    SvaraRadera