torsdag 11 februari 2010

Visningar,visningar,visningar

Kom ihåg Alla hjärtans dag på söndag!

Ja, nu har visningarna kommit igång för mig, Anna och Pia och det märks på beställningshögen,KUL!
Som vanligt tackar vi alla våra värdinnor för att ni ordnar era visningar, mycket uppskattat!
I går var jag på Förskolan Trollet i Skåre då personalen där hade arrangerat en mamma kväll.Väldigt lyckad visning. Jag hade med Rebecka Eriksson som ville passa på att träna på en visning inför hennes första egna som går av stapeln den 19/2. Det var en ny upplevelse att stå bredvid och höra Rebecka berätta om mig och mitt företag.Hon klarade det galant!
Har idag haft ett samtal med en tjej i Stockholms området som ev ska börja sälja mina smycken genom visningar där. Det har varit på gång ett tag men nu ska vi försöka få till en träff och verkligen sätta planen i rullning!
I måndags hade jag ytterligare en träff med min mentor och vi gick igenom de vi bestämt föregående träff och jag fick lite nya små uppdrag tills nästa gång.
Jag har beställt många fina nya supersnygga halvädelstenar från Kina, en del har redan landat i min ateljé och jag har tillverkat några modeller av dom som jag själv är riktigt nöjd med. Kul att se reaktioner från kunderna.
Idag tillverkade jag lite nya smycken i silverlera och fotar så snart de är färdiga, bla örhängen och en ring med stenar i.
Ha en go helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar