onsdag 1 september 2010

Hösten


Så var då första höstmånaden här:) Jag gillar verkligen hösten och speciellt så här i början när det fortfarande kan vara riktigt varma dagar men ändå klarare och friskare luft! Sen har jag mer skaparlust under hösten, tycker ju om lite mörka färger såsom, svart, grått, brunt, vinrött, lila mm och då är det roligt att skapa smycken i dessa färger!

Nyheterna ligger ute på webben och finns snart hos alla mina återförsäljare!

Visningar har börjat bokas, ska på min första i kväll och Anna och Pia har redan startat med sina, kul!

Butiken Älskvärt konst & design i Sundsvall öppnar idag, mycket spännande:)

Jag har skickat nya smycken till Zilla F & design i Vellinge och ska även i dagarna skicka till Din & Min Bod i Lidköping. d.n.a i Göteborg har även de fått nyheter i sin butik .

Passa på att boka in din visning med någon av oss!

2 kommentarer: