fredag 15 oktober 2010

Samarbete


Jag har fått möjligheten att samarbeta med fotograf Thomas Wirgård ,ett samarbete som jag hoppas mycket på framöver.Thomas tar otroligt snygga bilder, se själva:Thomas Wirgård

På onsdag, den 20 oktober, finns jag på Minerva Spa i Vara och visar/säljer mina smycken mellan 18-21,välkomna dit!
I slutet av oktober kommer kanal 12 att göra ett reportage om mig som handlar om mitt företag och mina smyckesvisningar.Gunilla Eklund Ramböl har anordnat en visning på SBAB i Karlstad och den kommer att filmas. Mer info kommer.
Jag håller även på att inleda ett ev samarbete med Swedish fresh, en webbshop, som ska sälja produkter från svenska designer.

I övrigt håller smyckespartyn på för fullt och mina återförsäljare har fått och får nya höstsmycken kontinuerligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar