tisdag 2 november 2010

Livskraft, Swedishfresh mm mm


Oj vad det händer roliga saker nu!
Efter att jag hade filmats av kanal 12 i måndags åkte jag direkt till ateljén för en intervju av NWT. De ville uppmärksamma mitt Livskraftshjärta och reportaget kom i tidningen i onsdags. Effekten blev :väldigt många beställningar av Livskraftshjärtat och detta har fortsatt sedan dess, JÄTTEKUL! Har till och med fått beställning från Tyskland på hjärtan.Bra med positiv respons på något som gör gott tycker jag och många med mig!
Jag deltog även på Tempel och visade / sålde hjärtana där.
Har 3 spännande projekt på gång, en ny ev återförsäljare i Karlstad, ett ev samarbete med ett företag i Karlstad samt Swedishfresh! Swedishfresh är en webbshop som ska lansera Svensk design/Svenska designers utomlands. Jag har fått äran att delta i detta med bla mina silverringar (Tack Karin för tipset). På torsdag ska Thomas Wirgård fota ett urval av mina silverringar för att få så bra produkt/modellbilder som möjligt!
Mer info kommer efterhand om alla nya projekt.
Det har bokats många smyckespartyn senaste tiden och jag är i stort sett fullbokad fram till jul. Mina övriga återförsäljare har tider lediga.
Sedan vill jag informera om att Malin Forsell i Motala som sålt mina smycken via visningar kommer att sluta med visningar men sälja viss del av sortimentet i sin lilla butik.
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar