fredag 18 mars 2011

Mazzarin, Modevisning mm


I går kväll var jag inbjuden till mazzarin i Kristinehamn på en kundkväll.Det var en trevlig kväll med många förhoppningsvis nya kunder.Det är alltid roligt när jag kan vidga mina vyer lite.

Jag har haft fullt upp med att tillverka smycken till alla webbeställningar som kommit och kommer:)
Jag har fått en ny åf i Örebro:Görel Stenfelt. Görel kommer att sälja smycken via tjejkvällar mm.
Visningarna börjar nu komma igång för alla och det känns kul och inspirerande.Lite fler smyckesnyheter har jag också gjort och några ligger ute på min facebook sida.
På tisdag ordnar Lions i Karlstad en stor modevisning på CCC.Butiken Sonja & Jags modeller kommer förutom att bära snygga kläder även bära mina smycken.
Dessutom finns jag på plats med smycken till försäljning.Alla biljetter såldes på väldigt kort tid så det blir nog fullt av mode intresserade kvinnor denna kväll.
Ha nu en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar