söndag 18 september 2011

Tack Klara event!


Halsbandet på bilden är det som Lars Wallin såg på mig i publikhavet!

I går var det Kvinna 2011 på Nöjesfabriken i Karlstad!
En super lyckad mässa med ett suveränt upplägg, stort tack Helena, Micke mfl på Klara event som ordnar dessa trevliga events!!
Jag vill också tacka Lena och Kristina som hjälpte mig så bra i min monter!
En rolig sak som hände var att designern Lars Wallin ( som var en av föreläsarna) talade om för mig att han sett mitt halsband från sin plats på scenen, kändes så stort att jag blev helt darrig i benen;)
Många visitkort och informationsblad ang smyckespartyn delades ut så jag hoppas på många bokningar och nya kunder.

Nu laddar jag om inför Lions modevisning som går av stapeln också på Nöjesfabriken nu på tisdag, 20/9, klockan 18 startar detta event.

Många nyheter ligger nu i webbshopen så passa på att besöka den och förnya er smyckesgarderob inför höst/vinter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar