torsdag 17 december 2009

1 vecka kvar!


Så var det då bara 1 vecka kvar till julafton!
Jag ser fram emot några dagars ledighet och mys med familjen.
Har så smått börjat spåna på nyheter inom smyckesfronten och ska passa på att tillverka dessa i mellandagarna.
Som jag sagt tidigare så kommer jag att dra ner på mina visningar och låta någon annan tjej hjälpa mig med dessa här i Värmland. Har 2 intresserade tjejer på gång här och 1 i Sunne. Jag kan garantera att de kommer att sköta detta galant och jag gör det endast för att hinna med tillverkningen.
Det kommer att bli lite andra förändringar på visningsfronten också; Emilie i Malmö och Katarina i Kumla har beslutat sig för att pausa med sina visningar för att hinna med jobb, familjer mm.Jag vill passa på att tacka dessa tjejer för att de velat sälja åt mej och ni är såå välkomna tillbaka när ni vill!
Ny tjej i Tidaholm är ju redan klart och några andra är också på gång så håll ögonen öppna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar