onsdag 2 december 2009

Onsdag


I dag har jag jobbat undan en del beställningar, mest silversmycken som det är ett otroligt tryck efter nu inför julen.
Min webbshop har varit i gång i en vecka och vilken respons, jätte kul!Hoppas det fortsätter så.
Har i veckan fått förfrågningar från 3 tjejer som är intresserade av att börja sälja på visningar runt om i landet och vi får se vart det leder.Mer info kommer efter jul!
Fick idag också första visningen för 2010 bokad!
I kväll var det visning hemma hos min granne, Ingela, trevligt! I morgon kväll har jag min sista visning inbokad inför jul, på Kroppkärr och på lördag har Mia en visning i Vålberg av mina smycken.
Hoppas alla uppmärksammat att jag har öppet i ateljen måndag, tisdag och torsdag,för tider: se webbshopen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar