torsdag 14 januari 2010

Livet är nu!


Mitt nya favorit halsband är en silverring som löper i hållaren och med texten: Livet är nu. Kloka ord som man ska tänka på och försöka leva efter tycker jag. Livet kan ändras på en bråkdels sekund så ta vara på era liv!

Har idag träffat en representant från Karlstad basket, vi ska försöka få till något samarbete ihop. Jag ska träffa 2 ur damlaget nästa vecka och tillsammans ska vi försöka skapa ett smycke som ska representera Karlstads dam-basketlag.Spännande med såna projekt som man inte riktigt vet vart det slutar. Mer info kommer.
Jag ska i morgon (eller idag ser jag på klockan att det är) ha en träff med en av tjejerna som ev. ska börja sälja åt mig, den andra träffar jag på fredag eller måndag. Jag hoppas de kommer att få visningar bokade så jag kan ägna mer tid åt tillverkningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar