måndag 4 januari 2010

Nytt År -Nya utmaningar


Gott nytt år på er allihopa.
Ja, så har jag då varit ledig från tillverkning, bloggande mm, det har varit välbehövligt!
Jag har som jag sagt fått en ny återförsäljare; Pia Bergman i Tidaholm. Pia kommer att ha sin första visning i morgon och det ska bli spännande att se vad hon tycker om det!
Idag träffade jag min mentor; M, för första gången och det var verkligen jätte intressant. Hon fick med sina frågor mig att verkligen tänka till på hur jag ser på mitt företagande och upplägg vad gäller återförsäljare, visningar, tillverkning mm. Det ska bli väldigt kul att fortsätta detta samarbete och se vart det leder!
Jag har andra förändringar på gång vad gäller återförsäljare, visningar mm men det återkommer jag till när allt är klart.
Ska försöka fota lite nyhter också så småningom.
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar