måndag 19 april 2010

Ännu en vecka...


Den stora visningen som anordnades av Landstinget i Värmland gick jätte bra! Det bara vällde in glada kvinnor och jag fick stor positiv respons på mina smycken. Alltid kul att se vilken respons det blir när man är ute såhär och inte på en arrangerad visning för då vet man ju att gästerna kommer för att se just mina smycken.Jag är jätte nöjd med kvällen:)

I torsdags var det silversmide hela dagen och jag gjorde en ring som är som en pokal, ska fota den snart! Det var mycket sågandes och bankandes innan ringen var färdig men det är jätte roligt.

På kvällen var jag med på en träff för det kvinnliga nätverket: B-Linkk, intressant kväll , jag funderar starkt på att bli medlem.

Helgen har gått åt till tillverkning, många konfirmationssmycken är beställda:)

Åsa hade sin första visning i går och både hon och jag är jätte nöjda!! Även Anna hade visning och har likaså i kväll. Själv åker jag till Forshaga på onsdag och har visning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar