söndag 25 april 2010

Högblanka smycken!


Fick igår hem en ny blandning av trumlar medel och gissa om trumlaren gick på högtryck hela kvällen igår:) Nu kan jag erbjuda riktigt skinande och gnistrande silversmycken för den som önskar detta! Givetsvis kan man även i fortsättningen beställa matta/borstade silversmycken också.
I går var jag på Galleri Runnevålen i Kil och kollade på deras fina utställningsloge:) Från 8 maj och 2 veckor framåt finns mina smycken där för fösäljning så jag hoppas ni tar en tur dit. Mer info om öppettider kommer!
Idag har jag varit på Eksito och sålt/visat lite smycken, jätte roligt att jag fick inbjudan att komma!
Maria har visning ikväll och jag önskar henne lycka till.

På torsdag kväll är det VIP-kväll på Duvan och om allt går enligt planerna kommer jag att vara där och sälja smycken!18-21 är det som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar