torsdag 6 maj 2010

Galleri Runnevålen



Så har ytterligare en vecka gått!

Det är milt sagt högtryck i min lilla verksatad just nu! Väldigt roligt att få många beställningar men tid till blogg mm åtsidosätts då:)

Idag var sista kurstillfället på silversmidet, tråkigt för det är verkligen jätte roligt och Ann är en toppen lärare full av kunskap och entusiasm, känns som jag hittat en själsfrände vad gäller smycken!

Jag gjorde idag en för mig lite avancerad ring med en ganska stor sten i, bild kommer så småningom.

I morgon em är jag på Galleri Runnevålen hela eftermiddagen och gör i ordning min utställningsvägg inför vernissaget där.

Lördag em mellan 12-16 är det dags för vernissage och då finns jag på plats, sedan finns smyckena kvar för försäljning/visning tom 23 maj så passa på att besöka galleriet och köpa unika snygga smycken, både bijouterier och äkta silversmycken finns där!

Mina återförsäljare och jag har många visningar just nu så leverans tiden är ca 2-3 veckor så var ute i god tid med beställningar till mors dag, student mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar