söndag 16 maj 2010

Ny vecka

Ring i sterling silver jag gjort på silversmides kursen.

Så har då ytterligare en vecka gått:)
Det har varit full fart i min ateljé, jag har av-verkat visnings beställningar på löpande band, kul!Det märks nu att vi går mot Mors dag, student, skolavslutningar mm för beställningarna ramlar in från alla håll!
I morgon har Pia en visning i Tidaholm för ca 60 personer, jätte spännande för henne och även för mig, vilken spridning!
Jag själv ska tillbringa hela fm i morogn på Drott hotell för uppstart och kartläggning i Affärskraft Värmland som jag och mitt företag ska delta i, lite pirrigt inför detta projekt.http://www.affarskraftvarmland.se/project.aspx
På tisdag har jag en visning igen men resten av veckan blir det fortsatt tillverkning.

Ha en bra vecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar