lördag 22 maj 2010

Mot studenten!

Ett specialdesignat armband till en konfirmand!

Eftersom jag har en dotter, Rebecka, som tar studenten den 10 juni börjar jag nu känna lite stress inför detta:) Jag märker också att många kunder har detta i åtanke! Jag får många student beställningar , speciellt av silversmycken och det är jätte roligt! Min egen dotter har ju ganska mycket smycken att välja på till detta event:)

Veckan som kommer innebär fortsatt tillverkning av beställningar, dessutom har jag själv 3 visningar, de sista inför semestern!

Som det ser ut i dagsläget kommer jag även i sommar att ha en liten butik på Skutbergets camping, när detta blir klart så återkommer jag med info om öppettider mm.

Pias stora visning i måndags gick väldigt bra, vi är nöjda båda två:)

Affärskraft Värmland var mycket givande, fick lite reflektion och tankar ang mitt fortsatta företagande, nu ska jag välja kurs inrikting också, blir troligtvis inriktning mot marknadsföring.

Påminner om igen om att ni som vill beställa unika smycken inför student mm bör göra detta i dagarna som kommer för säker leverans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar