torsdag 4 mars 2010

Det händer saker:)

Örhängen i äkta silver med en sten i.

Har sedan några veckor tillbaka haft mailkontakt med en tjej i Motala som hört av sig ang att ev sälja mina smycken.

Nu verkar det som det ska gå i lås. Om allt går enligt planerna så kommer hon till mig nästa vecka för att få med sig en kollektion smycken. Hon säljer idag inredningsprylar ( helt underbara sådana) och vill kombinera den försäljningen med smycken mm, jätte kul! Mer info kommer.

Ja så var det mars och första vårmånaden, märks endsat på solen, inte på marken än och det lär ta tid innan alla snö är borta:) men den som väntar på något gott...

Idag var Ann-Sofie från La Grande i karlskoga här och hämtade nya smycken till butiken.

Jag har fått hem massor av läckra halvädelstenar i snygga vårfärger men även mina favorit"färger" svart och vitt, i helgen ska det skapas!

Nästa torsdag börjar min silversmideskurs, ser fram emot detta jätte mycket!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar