onsdag 31 mars 2010

Helgen som gick...

Ett typisk Neta halsband som jag gjorde kvällen till ära:)

I lördags stod jag i Duvanhuset i Karlstad och sålde smycken. Det var många köpsugna kunder och jag fick hjälp av mina åf, Pia och Anna samt dottern Rebecka. Kul att få möjlighet att visa upp sig i stan. Den 29 april på kvällen står jag där igen!

På kvällen var det då dags för min åf träff. Vi var 6 stycken visningstjejer som ivrigt diskuterade smyckesvisningar och Anna delgav nyttiga tips som vi alla tog med oss.

Jag bjöd på mat och dryck och lite senare under kvällen kom Malins man, Anders, som är trubadur och han underhöll så glatt så även 2 grannar kom in och sjöng med, jätte roligt! Det blev sent innan ljusen släcktes på Sikvägen 15!

Eftersom Sofia är sjuk och inte kommer att hålla några visningar denna våren träffade jag en annan tjej i går, Åsa.

Åsa kommer att sälja åt mig fro m nästa vecka så det går bra att boka in visningar i Karlstad.

Förhoppningsvis kommer både Åsa och Sofia att sälja åt mig under hösten!

Ikväll har jag ett litet sminkparty hos mig och det är alltid lika trevligt med dessa tjejsammankomster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar