torsdag 18 mars 2010

Givande vecka


Det har varit en hektisk men givande vecka för Design atenga!

Många visningar som gått väldigt bra, kul och tack alla värdinnor som ordnar dessa trevliga tillställningar! Tack också till mina gulliga säljare som har visningar:) T o m jag hade en visning igår och det var jätte roligt att få komma ut lite och lufta min kolektion. Är ju inte ute på visningar lika ofta längre pga all tillverkning, desto roligare när det blir:)
Jag har också ett spännande projekt ihop med Rebecka Eriksson som ska starta en klädbutik centralt i Karlstad: Sonja & jag, där kommer ni förutom att köpa snygga kläder från kända märken även att kunna köpa smycken från Design atenga !
Det har varit ganska många kunder i ateljén denna veckan och det är så kul att ni hittar till mig!
I morgon styr jag kosan mot Göteborg för då blir det konsert med min favorit grupp Kent! Jag reser med 2 väninnor och det ska bli så kul.

Passar på att redan nu flagga för att mina silversmycken kommer att finnas till försäljning/visning på Galleri Runnevålen under Maj, mer info kommer.

Trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar